Saturday, September 24

KENAPA SAYA SUKA ANNAS EASKEY?

salam 1 malaysia semua..

ada tiga syarat je untuk join contest ni dan sangat mudah sampai korang boleh golek-golek sambil buat entri ni. syarat-syaratnya adalah

1. Entri korang mestilah bertajuk: KENAPA SAYA SUKA ANNAS EASKEY?
2. Bila dah siap jangan lupa letak link Blog atau Fanpage Annas kat entri tu
3. jangan lupa post link entri yang awak dah buat tu kat comment box bawah ni sebab memudahkan saya untuk check entri awak nanti!


  • Waaaaa baru on9..tengok2 kat blog ANNAS EASKEY ada contest.da lewat coz sok tarikh tutup..xpala kalau ada rejjjki ada lah yok..ok2 straight 2 the point..sebab apa aku suka ANNAS EASKEY ni ada 2 sebab.1st compom lah tengok pic2 yg dia shoot sumpah cantik nak mati.macam orang obesis yang propeesonal gi2.padahal umo dia muda lagi baru 23 tahun.tapi bakat dia macam dah berpuluh-puluh tahun join bidang tu.


  • 2nd reason, dia sebab pandai make up..aku nih xpenah make up sebelum2 nih.just pakai eyeliner ngoi2 ja..pas2 bila tengok dia make up orang yang pada asalnya just sedap mata memandang menjadi veeboomm kebabom punya cantik,aku pun mula lah beli alat2 make up konon2 dapat make up cantik macam dia make up..tapi hampehh huhuhu.banyak benda jugak aku belajar dari blog ANNAS EASKEY ni antaranya tiru cara2 dia shoot,edit guna photoshop and make up.memeyy cek suka gilo ah (dah nama 1 malaysia so suma loghat aku letak hehe).


currrlasss
  • Semua yang aku pokpek kat atas tadi reason yang paling aku suka kat ANNAS EASKEY,tuk reason2 sampingan lak aku suka dia sebab dia selalu mention kat blog2 dia sal kecantikan dalaman lebih penting dari kecantikan luaran.like his statement.klu ada dua2 tu lagi lah masyukk ualls.adik aku yang baru standard 1 pun suka tengok pic2 dia.siap cakap dekat aku' kakak adik nak amik gambaq macam tu jugak'.hahhaah memeyy hebat penangan ANNAS EASKEY weh.(biar kakak dulu lah dik oii)


  • Tu ja kowt..saya bukan artis tp baca lah jugak blog saya nih..cian saya.nak sangat ANNAS bagi feedback even xmenang.(sapa yang cakap xnak 2 tipu lah)heheh.ehhh ada lagi 1..suka ANNAS coz dia suka my hometown LANGKAWI ISLAND hehhe..
sekian saja..realy luff ur talent ANNAS EASKEY <3

No comments:

Post a Comment