Thursday, December 24

Sepanjang cuti




Perasan bosan xpenah ilang dari kamus idup aku...dok umah bosan,kat ostel pun bosan..hak9
yg pntng BUHSAN..So tuk mnghilangkan buhsan ni aku pun jalan2 la kat my hometown LANGKAWI..Kebetulan lak cuti sem ni da LIMA kat Langkawi..So terubat gak la buhsan ku nie.Selalu gak la lepak kat pntai ngn sedara..Bila tgk pantai asa tenag ja..best bangat.Dalam semngu2 msti aku lapak gak kat pantai even xlma..Tapi taun nie aku xsmpat pun nak tdo n b'cmping kat pntai coz fmly aku plan lmbt ngt huhuhu cedey..



PORTO MALAI



Tapi da somthing xbest jadik cuti nie..Mama aku ilang gelang tangan mas dia time tgk LIMA..Cian dia cedey ja..tp apa kan daya ya..da xder rzki...just redha jala..klu murah xper gak ni mahal kot..ksimpulan kat cni bagi gurl2 kat luar cna xyah pkai barang kemas agi hak9...nnt klu ilng nyesal xsuda...kepada sspa yg da mengambil 2 selamat la ke atas kamoo ya..comfrm tdo xlena coz dpt bnda free...mesti best nak mati..tapi kat SANA nnt best gak ker????Pikio2 la sendri..


CABLE CAR GARDEN

No comments:

Post a Comment