Saturday, November 27

Kaweeeeen!!!

Ari nie xda pa pun nak post apa2 pun..tapi bila dapat satu call dari sedara pagi tadi,tetiba ja ada idea nak merepek hak9..4 ari bulan 12 nih sedara aku nak kawen.so dia call nak mntak tolong aku buatkan pelamin n decorate bilik pengantin untuk dia.aku ok ja sebab memang aku suka buat keja macam 2..sedara aku nih nak mintak tolong aku coz sebelum nih aku ada decorate blik pengantin untuk cousin aku..kira cantik la 2 kan dia nak amik aku uat untuk p'kahwinan dia plak hahahhaha...bla pa yang kira da buat di sukai ramai,asa best gila..tambah2 tengok si pengantin cenyum sampai ke telinga hehehe..aku buat e-class tuk tolong..so xda amik upah apa2 pun..
















nih suma pic yang aku buat tuk cousin aku dlu..serabai hohoho

No comments:

Post a Comment