Saturday, November 27

Dinner yang best bangat....

Umm dinner nih da lama gak la..tapi disebabkan sibuk so xdan la cek nak post huk9..1st time sepanjang aku study kat kolej aku join dinner hahah...sebab2 aku join ialah untuk make up semata2 wawaw..aku xpenah make up.so nak asa make up 2 aku pun join la p dinner..tapi xnyesal pun join..best sangat coz dapat tengok macam2 gelagat pada malam 2.Dinner ni under UBC iaitu Unikop Business Club..suma cun melecun malam 2..saat yang paling best 2 mesti la bergambaq hak9...syok tak sangga (paham ka?) hahaha.apa2 pun i will miz u all guys...luff u all so much.
























to those yang pic dia xda sory hahaha...saja nak bagi eryn jeles sebab dia xp..spa suh xp pdan muka kah9..macam2 aksi cacat,waya,spaq dan sebagainya berlaku pada malam itu.t klu da masing2 bawak haluan masing2 jangan lupa member2 ya..

No comments:

Post a Comment